მიზანი:
- ბუნებრივ -კატასტროფული მოვლენების გაცნობა (წარმოქმნის მიზეზები, შედეგები, გავრცელება)
- მიზეზ-შედეგობრივი კავშირების დადგენა ბუნებრივ კავშირებსა და ადამიანის საქმიანობას შორის;
- გეოგრაფიული ინფორმაციის კლასიფიცირება
გეო.IX.4 მოსწავლე აანალიზებს საქართველოში გეოეკოლოგიური პრობლემის წარმოქმნის ბუნებრივ და ანთროპოგენურ წყაროებს
- ჩამოთვლის საქართველოში მიწის,წყლის, ჰაერის ძირითადი დაბინძურების წყაროებს.აჯგუფებს მათ წარმოშობის მიხედვით და მსჯელობს დაბინძურების შესუსტების შესაძლო გზებზე ( სხვადასხვა ცხრილის/ სქემის სახით)
- აღწერს საქართველოში გავრცელებული ზოგიერთი სტიქიური მოვლენის კატასტროფულ ხასიათს და ვარაუდობს მათი თავიდან აცილების შესაძლო ღონისძიებებს.
- ჩამოთვლის საქართველოში მომუშავე ბუნებისდაცვით ორგანიზაციებს და ეცნობა მათი მუშაობის სტრატეგიებს.
გაკვეთილის
მსვლელობა:
აქტივობა
1 (5 წთ)
დაფაზე ვწერთ სიტყვებს,,სტიქიური
მოვლენები,, და მოსწავლეები
ჩამოთვლიან მათთვის ნაცნობ სტიქიურ
მოვლენებს.
ცუნამი
აქტივობა
2. ( 30წთ)
ჯგუფური მუშაობა
სტიქიური
მუშაობის შესახებ ტექსტისა და
წყაროების გამოყენებით შეავსონ სქემა სტიქიური
მოვლენა ( განმარტება)
გამომწვევი
მიზეზები
გავრცელების
არეალი
შედეგები
თავიდან აცილების შესაძლო გზები
აქტივობა
3 (10 წთ)
აქტივობების შეფასება
საშინაო დავალება:
ბ) რომელ ქვეყნებში ხდება მიწისძვრები და იფრქვევა ვულკანები?
გ) საქართველოს რომელი რეგიონებია მოქცეული ზვავსაშიშ, მეწყერსაშიშ და ღვარცოფსაშიშ მაღალირისკის ზონებში?
შეფასება
- ინფორმაციის მოძიების კლასიფიკაციის და ორგანიზების უნარი
- ნამუშევრის წარდგენის უნარი
- მსჯელობის და ანალიზის უნარი
- დასკვნის გაკეთების უნარი
- კომუნიკაციის უნარი
რესურსები: სახელმძღვანელო, რუკა. მსოფ. და საქართველოს კონტურული რუკა.კომპიუტერი, ფოტოები, სლაიდები
No comments:
Post a Comment